Subject: Arvamus krediiditeabe jagamise seaduse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Mirjam Rannula"
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 15:01:02 +0200

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
19.12.2024 kirja nr 5.1-1/130-1 „Arvamus krediiditeabe jagamise seaduse
eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>